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Artikel

We're Here, We're Queer, and We're Going Shopping! A Critical Perspective on the Accommodation of Gays and Lesbians in the U.S. Marketplace.

Verfasst von
Penaloza, Lisa
veröffentlicht
Harrington Park Press, Gays, Lesbians, and Consumer Behavior. Theory, Practice, and Research Issues in Marketing, 1996, 9-41 S.
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Sprache
Englisch
Artikel

The Effect of Homosexual Imagery in Advertising on Attitude Toward the Ad.

Verfasst von
Bhat, Subodh [weitere]
veröffentlicht
Harrington Park Press, Gays, Lesbians, and Consumer Behavior. Theory, Practice, and Research Issues in Marketing, 1996, 161-176 S.
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Sprache
Englisch
Artikel

Marketing the Homosexual (Gay) Market: A Profile and Strategy Implications.

Verfasst von
DeLoizier, M. Wayne [weitere]
veröffentlicht
Harrington Park Press, Gays, Lesbians, and Consumer Behavior. Theory, Practice, and Research Issues in Marketing, 1996, 203-212 S.
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Sprache
Englisch
Artikel

Out of the Closet and into the Marketplace: Meeting Basic Needs of the Gay Community.

Verfasst von
Bowes, John E.
veröffentlicht
Harrington Park Press, Gays, Lesbians, and Consumer Behavior. Theory, Practice, and Research Issues in Marketing, 1996, 219-244 S.
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Sprache
Englisch
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