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Buch / Monografie

Cracking the Gender Code. Who Rules the Wired World?

Verfasst von
Millar, Melanie Stewart
veröffentlicht
Second Story Press, 1998, 230 S.
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Sprache
Englisch
Artikel

Fashionably voluptuous: normative femininity and resistant performative tactics in fatshion blogs.

Verfasst von
Harju, Anu A. [weitere]
veröffentlicht
Routledge, Gendering theory in marketing and consumer research, 2017, 50-73 S.
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Englisch
Artikel

Critical visual analysis of gender: reactions and reflections.

Verfasst von
Schroeder, Jonathan E.
veröffentlicht
Routledge, Gendering theory in marketing and consumer research, 2017, 171-178 S.
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Englisch
Artikel

Feminism's fourth wave: a research agenda for marketing and consumer research.

Verfasst von
Maclaran, Pauline
veröffentlicht
Routledge, Gendering theory in marketing and consumer research, 2017, 180-186 S.
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Sprache
Englisch
Buch / Monografie

Der verkaufte Feminismus. Wie aus einer politischen Bewegung ein profitables Label wurde

Verfasst von
Hausbichler, Beate
veröffentlicht
Residenz, 2021, 219 S.
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Sprache
Deutsch
Buch / Monografie

Feminism, labour and digital media. The digital housewife

Verfasst von
Jarrett, Kylie
veröffentlicht
Routledge, 2017, 180 S.
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Sprache
Englisch
Buch / Monografie

Politische Konsumentinnen im Social Web. Praktiken der Vermittlung zwischen Bürger- und Verbraucheridentität

Verfasst von
Witterhold, Katharina
veröffentlicht
Transcript, 2017, 330 S.
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Sprache
Deutsch
Artikel

Feminist interventions in the design process.

Verfasst von
Rommes, Els
veröffentlicht
Transcript, Gender in science and technology. Interdisciplinary approaches, 2014, 41-55 S.
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Sprache
Englisch
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